جمعه 7 اردیبهشت 1403   10:09:58
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 691503
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29487518 تعداد بازديد زيرپورتال: 1133322 اين زيرپورتال امروز: 385 سایت در امروز: 28371 اين صفحه امروز: 194
اخبار و اطلاعیه ها
1395/9/14 یکشنبه

تمام نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در کرمانشاه استاندارد است



محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه اظهار کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی این سازمان است و سالانه باید صحت عملکرد آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا و تا پایان آبان امسال ۹۷۶ مورد آزمون از ۱۰۴ جایگاه عرضه سوخت که در مجموع دارای ۹۶۱ نازل هستند، به عمل آمد.

نیازی خاطرنشان کرد: نتایج این بازرسی ها نشان داد صحت عملکرد تمامی نازل های سوخت با استانداردهای ملی مطابقت دارد.

این مقام مسوول با اشاره به انجام ۲ هزار و ۹۵۲ مورد مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سال ۹۴ نیز گفت: براساس قانون، نازل‌های سوخت مایع حداقل در دو مرحله باید مورد آزمون استاندارد قرار گیرند که در سال گذشته این اداره کل در این حوزه به تحقق ۱۵۳ درصدی برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در صورت صحت عملکرد نازل‌ها در آزمونهای کمی، برچسب انجام آزمون دوره‌ای بر روی نازل مربوطه نصب میشود و این برچسب برای تمام استفاده‌ کنندگان از نازل مورد نظر، قابل مشاهده خواهد بود.

نیازی در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه‌ها و احتمال نقص و کم‌فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷، تلفن ثابت ۳-۳۴۷۳۳۳۸۱ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس http://kermanshahstandard.ir  (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل کنند.