جمعه 7 اردیبهشت 1403   13:16:13
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 691535
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29497304 تعداد بازديد زيرپورتال: 1133390 اين زيرپورتال امروز: 443 سایت در امروز: 38157 اين صفحه امروز: 226
اخبار و اطلاعیه ها
1399/7/18 جمعه

گزارش جلسه آنلاین گروه مشاوران کشورها و اقتصادهای دارای سیستم های اندازه شناسی نوظهور سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی (CEEMS ADVISORY GROUP-OIML)



این جلسه روز سه شنبه 15 مهر 1399 با حضور آقای احد محمدی لیواری و خانم زنگنه به عنوان نمایندگان مرکز اندازه شناسی به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه رئیس  CEEMS ، نائب رئیسCEEMS ،  رئیس و معاونین CIML، رئیس BIML، رئیس BIPM، و سایر اعضای CIML،. نمایندگان سازمان های اندازه شناسی قانونی منطقه ای شرکت کردند.
گروه مشاوران کشورها و اقتصادهای دارای سیستم های اندازه شناسی نوظهور (CEEMS AG) نهادی است که توسط CIML  برای ارائه مشاوره به OIML در خصوص موضوعات مرتبط با CEEMS ایجاد شده است. جلسه این گروه حداقل سالی یکبار و معمولاً همراه با جلسه CIML برگزار می شود، که امسال به دلیل همه‌گیری COVID-19 به صورت آنلاین برگزار شد.
در این جلسه ، تغییرات اعمال شده در عضویت گروه مشاوران و پروکسی ها و صورت جلسه آخرین جلسه مرور گردید. سپس در ارتباط با ماژول های یادگیری الکترونیکی، وب سایت، برنامه بورس تحصیلی برای رهبران آینده در  CEEMSو اجرای مدرک    B 21 بحث گردید. همچنین بررسی اسنادی که CEEMS AG مسئول آنها است، مانند D 1، D 14، D 19 و پروژه های جدید تجدید نظر شده صورت پذیرفت. آقای اندی هنسون مدیر روابط بین المللی BIPM ، گزارش عملکرد این دفتر و همچنین CIPM را در ارتباط با فعالیت های CEEMS ارائه نمودند. با توجه به همه گیری COVID-19، رئیس و نایب رئیس CEEMS  در ارتباط با  آینده ظرفیت سازی و سایر فعالیت های CEEMS در جهان پس از  COVID-19نظرات خود را با دیگر اعضا به اشتراک گذاشته و در انتها برنامه کاری گروه مشاوران برای سال آینده مشخص و در ارتباط با  بازنگری مدرک B 19 تصمیم گیری شد.