جمعه 7 اردیبهشت 1403   11:34:21
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 691516
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29492082 تعداد بازديد زيرپورتال: 1133347 اين زيرپورتال امروز: 410 سایت در امروز: 32935 اين صفحه امروز: 207
اخبار و اطلاعیه ها
1395/7/6 سه‌شنبه

سومین همایش ملی اندازه گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و آب از هفدهم آذرماه 95 به مدت دو روز در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد



همایش اندازه گیری جریان سیالات (میترینگ) در صنایع نفت با اهداف شناسایی ظرفیت های موجود در کشور در موضوع میترینگ، تلاش در جهت آموزش عملی و نظری موضوعات مختلف مرتبط با میترینگ، تلاش در جهت معرفی حساسیت های موضوع میترینگ در کشور و لزوم جلب توجه بیشتر شرکت ها و مراکز تحقیقاتی به آن و رصد فناوری های نوین در میترینگ و معرفی آنها به شرکت های داخلی تدارک یافته است. توسعه دانش میترینگ در کشور در جهت رفع مشکلات، دسترسی به دانش طراحی و ساخت انواع سیستم های میترینگ و پرووینگ مورد نیاز در کشور، تلاش در جهت ایفای نقش موثرتر در استانداردهای ملی و بین المللی با توجه به شرایط خاص کشور در منطقه و معرفی پتانسیل های موجود در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور در جهت رفع مشکلات میترینگ در کشور نیز از دیگر اهدافی است که این کنفرانس دنبال می کند.

در این همایش علاوه بر ارائه سخنرانی در حوزه‌های مختلف، میزگردهای تخصصی با حضور مسئولین دولتی و کارشناسان و همچنین کارگاه‌های آموزشی متعددی توسط کارشناسان و اساتید منتخب برگزار می‌گردد. برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت اندازه­‌گیری و کالیبراسیون با حضور شرکت­های داخلی و خارجی از فعالیت­های دیگر جنب این همایش می‌­باشد. محورهای همایش عبارتند از:
  •  انواع فناوری‌های مربوط به میترینگ (اندازه­‌گیری کمی  و کیفی) در جریان­های تک فازی و چند فازی
  •  انتخاب، اجرا، بهره‌­برداری، نگهداری و تعمیرات تجهیزات اندازه‌­گیری و پرووینگ
  •  عملیات پرووینگ و کالیبراسیون انواع کنتور در صنعت
  •  استانداردهای ملی و بین المللی در اندازه­‌گیری
  • هوشمندسازی اندازه‌­گیری
  •  حقوق اندازه‌گیری
 
علاقمندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی flowmeasurement.ir یا ایمیل Info@flowmeasurement.ir و شماره تلفن های 77240227 و 73225834 با دبیرخانه کنفرانس ارتباط برقرار کنند.