پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   10:22:49
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 691156
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29418472 تعداد بازديد زيرپورتال: 1132650 اين زيرپورتال امروز: 266 سایت در امروز: 25868 اين صفحه امروز: 82
اخبار و اطلاعیه ها
1400/1/30 دوشنبه

سازمان استاندارد پشتیبان شرکت های دانش بنیان است



غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری دیدار و گفت و گو کرد. 
در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی درمورد  وظایف و مسئولیتهای سازمان ملی استاندارد ایران در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، فعالیت‌های مرکز اندازه شناسی،اوزان و مقیاس ها معرفی شد.
در ادامه معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر افزایش همکاری‌های بین معاونت و سازمان استاندارد تاکید کرد: اگر اقلام و دستگاههای مورد نیاز سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدات شرکتهای دانش بنیان تهیه شود، تولید کنندگان موظف به ارائه خدمات و همکاری با استاندارد هستند.
همکاری برای راه اندازی آزمایشگاه حلال و تدوین استانداردهای ملی برخی از فرآورده ها از موضوعات دیگری بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سپس رییس سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت دانش بنیان سنتام، بزرگترین تولید کننده دستگاهها و تجهیزات تست مواد در ایران و خاورمیانه بازدید و اعلام کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در چارچوب قوانین از شرکتهای دانش بنیان حمایت می کند. 
شریعتی راهکارهای لازم در خصوص رفع مشکلات و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان را مورد بررسی قرار داد. 
در این دیدار و بازدید، احد محمدی لیواری، رئیس مرکز اندازه شناسی اوزان و مقیاس ها رئیس سازمان ملی استاندارد ایران را همراهی کرد.



عكس هاي مرتبط :