پنجشنبه 30 فروردین 1403   11:25:22
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690110
تعداد بازديد کنندگان سايت: 28957314 تعداد بازديد زيرپورتال: 1129559 اين زيرپورتال امروز: 264 سایت در امروز: 30778 اين صفحه امروز: 34
اخبار و اطلاعیه ها
1400/1/14 شنبه

شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها را محقق می‌کنیم



شریعتی تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" را هدف سازمان ملی استاندارد ایران و از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد.
غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه بازدید از اداره کل استاندارد خوزستان که امروز، شنبه ۱۴ فروردین انجام شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال با عنوان " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" افزود: با توجه به شرایط کشور، موضوع صادرات، واردات، تولید محصولات و از همه مهمتر موضوع صدور نشان حلال برای محصولات واجد شرایط مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شریعتی بیان داشت: سازمان استاندارد یکی از ارگان‌های مهم در بحث تولید به شمار می‌رود و می‌تواند پشتیبانی‌های مهمی در جهت برندسازی و تسهیل شرایط صادرات فراهم کند.
 وی اظهارداشت: اگرچه ممکن است ابتدا مقررات و قوانین و تصمیماتی که سازمان استاندارد برای بهبود کیفیت کالا‌ها اتخاذ می کند، تولید کننده را ملزم به رعایت الزامات برای ایمنی و سلامت  نماید، اما وجود این شرایط، افزایش تولید باکیفیت و به دنبال آن توسعه صادرات را به دنبال دارد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه افزایش تقاضا سبب رشد تولید می‌شود، افزود: علیرغم کیفیت، ایمنی و سلامت موادغذایی و انواع کالا سعی داریم با تسهیل مراحل اداری شرایطی را که مدنظر مقام معظم رهبری است در سازمان ملی استاندارد عملی کنیم.