سه‌شنبه 28 فروردین 1403   16:07:18
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 689955
تعداد بازديد کنندگان سايت: 28851808 تعداد بازديد زيرپورتال: 1128961 اين زيرپورتال امروز: 525 سایت در امروز: 48967 اين صفحه امروز: 81
اخبار و اطلاعیه ها
1395/10/13 دوشنبه

آزمایشگاه کالیبراسیون استاندارد اردبیل تایید صلاحیت شد



مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: آزمایشگاه همکار کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری در اردبیل تایید صلاحیت شده است.

 هاشم علایی در بازدید ازآزمایشگاه همکار کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری در اردبیل اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمایشگاه همکار کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری در اردبیل تایید صلاحیت شده که امیدواریم استفاده از این آزمایشگاه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر و شاخص رهنمون باشد.

وی افزود:در راستای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری بخش تصدی گری، آزمایشگاه تک آسا به عنوان آزمایشگاه همکار کالیبراسیون تایید صلاحیت شد تا در زمینه کالیبراسیون وسایل اندازه گیری و حسگرها... فعالیت کند و در حیطه اندازه گیری در سطح ملی، خدمات کالیبراسیون خود را به مشتریان بیرونی که غالباً از شرکتهای تولید کننده و ارائه کننده خدمات اندازه گیری از جمله آزمایشگاه ها، دانشگاه ها وغیره می باشند نیز ارائه کند.

علایی بیان کرد: امیدواریم همکاری و حمایت مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه برای رسیدن به اهداف مورد نظر شامل حالمان شود تا بتوانیم از این طریق اقدامات لازم را در راستای بهبود وضعیت کنونی انجام دهیم و به صورت مطلوب و مناسب از این آزمایشگاه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مهمترین خواسته‌های مشتریان استفاده و برخورداری از خدمات اندازه‌گیری و کالیبراسیون بوده که اقدامات لازم برای تحقق ملزومات مشتریان در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم خدمات مطلوبی برای برطرف کردن نیارهای مشتریان در اختیارشان  قرار دهیم.