پنجشنبه 9 فروردین 1403   21:56:50
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 688135
تعداد بازديد کنندگان سايت: 27857355 تعداد بازديد زيرپورتال: 1122461 اين زيرپورتال امروز: 469 سایت در امروز: 51331 اين صفحه امروز: 151
اخبار و اطلاعیه ها
1399/6/17 دوشنبه

برخورد با متخلفین در آزمون ادواری ترازوها در شهر قزوین



بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین،  در پی انجام آزمون ادواری وسایل توزین و سنجش در سطح شهر قزوین و عدم همکاری برخی از فروشگاه ها، گشت مشترک اداره کل استاندارد و اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین جهت برخورد با متخلفین در حوزه آزمون ادواری ترازوها (اوزان سبک) در چهارشنبه مورخ 12/05/1399 انجام گردید.
در طی این گشت مشترک ، گروه آزمونگر به همراه نمایندگان دو اداره کل از چهار واحد صنفی متخلف در خیابان های اصفهان و راه آهن بازرسی مجدد  به عمل آمده و با اعمال قانون صاحبان واحدهای صنفی را ملزم به همکاری با تیم آزمونگر جهت انجام آزمون ادواری ترازوی واحد صنفی خود نمودند و اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت.
لازم به ذکر است که آزمون ادواری وسایل سنجش و توزین از جمله ترازوهای مورد استفاده در فروشگاه ها جهت حفظ حقوق شهروندی بر اساس قانون الزامی است و کلیه صاحبان آن ها باید با بازرسان سازمان ملی استاندارد در خصوص انجام آزمون دوره ای و پرداخت هزینه آزمون همکاری نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله عدم تعمیر وسیله معیوب ، جلوگیری از انجام آزمون و عدم پرداخت هزینه آزمون مطابق قوانین و مقررات با موضوع برخورد صورت خواهد گرفت.
همشهریان عزیز در هنگام خرید اقلامی که نیاز به توزین دارد حتما به برچسب صحت عملکرد ترازو که بر روی آن  نصب شده دقت کنند و در صورت انقضای تاریخ مربوطه مراتب را از طریق شماره 1517 به این اداره کل اطلاع دهند 



عكس هاي مرتبط :