دسترسی سریع

استانی بیشتر

بازدید نظارتی مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا

بازدید نظارتی مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا، تنها و بزرگترین واحد تولید کننده نخ و پارچه فاستونی در جنوب شرق بر اساس استانداردهای ملی ایران به شماره های ۲۳۷۹ - ۲۳۷۸ - ۵۹۳۲.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج، مدیر کل استاندارد استان کرمان از واحد تولیدی پشم بافی آسیا بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این واحد تولیدی آشنا شد.
مسلم بسیج در بازدید از واحد تولیدی از خط تولید پارچه
و نخ، رنگرزی و آزمایشگاه کنترل کیفیت بازدید کرد و در نشستی که با مدیران واحد تولیدی داشت ضمن خدا قوت به ایشان گفت: واحد تولیدی پشم بافی آسیا یکی از واحدهای صنعتی پیشینه دار در استان به شمار می‌رود.
وی افزود: این واحد تولیدی در دولت سیزدهم در مسیر توسعه تولید قرار گرفته و امید می‌رود با حمایت‌هایی که دولت از تولید ملی در دستور کار قرار داده و  با برنامه ریزی مدیریت توانمند، جوان و پر انرژی، واحد تولیدی به زودی  به درخشش و شکوفایی بیش از پیش تولید باز گردد.
ایشان بیان داشت: در حوزه کیفیت کالا اتفاقات مطلوبی به چشم می‌خورد و اینگونه که از شواهد پیداست، استراتژی تولید این واحد صنعتی، بر مبنای سفارش و نقدینگی قرار گرفته و بدون شک با توجه به کیفیت مطلوب تولید، در سطح ملی نیز از این واحد حمایت می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان گفت: این اداره کل در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید، با مشارکت مردم»، خود را موظف به حمایت جدی و قطعی از
 صنایع مختلف استان می داند.

لازم به ذکر است کارخانجات فاستونی آسیا (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۲ در زمینی به مساحت ۴۰،۰۰۰ متر مربع در کرمان تاسیس و در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۲،۰۰۰،۰۰۰ متر انواع پارچه های فاستونی، شبه فاستونی، مانتویی، پالتویی، عبایی و قبایی و تولید مقدار ۷۲۰ تن از هر یک از انواع نخ از نمره ۳۰ متریک و ۱۲۰ متریک با درصدهای مختلف، با داشتن پنج سالن ریسندگی، رنگرزی، بافندگی، رفوگری، تکمیل و واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفیت و طراحی در زمره یکی از بهترین کارخانجات نساجی کشور و تنها کارخانه در جنوب شرق کشور می باشد که با تکیه بر دانش فنی جوانان این مرزوبوم و استفاده از دستگاه های مدرن توانسته محصولات با کیفیت تولید و روانه بازار نماید.

 

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ