جمعه 10 فروردین 1403   09:15:09
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 688326
تعداد بازديد کنندگان سايت: 27880300 تعداد بازديد زيرپورتال: 1122812 اين زيرپورتال امروز: 259 سایت در امروز: 18229 اين صفحه امروز: 70
اخبار و اطلاعیه ها
1398/4/2 یکشنبه

آغاز همکاری‌های مشترک بین مراکز اندازه شناسی ایران و بوسنی و هرزگوین



روسای مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین، در راستای آغاز همکاری های مشترک، دیدار و گفت و گو کردند.

در دیدار امروز که در مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد، رییس موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین با ماموریت ها، عملکرد و اهداف مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران، آشنا و علاقه مندی خود و اعضای موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین را در چارچوب برنامه های همکاری مشترک ابراز داشت.

وی ، خواستار امضای یادداشت تفاهم همکاری بر اساس اولویت ها و نیازهای طرفین شد.

رییس موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین در جمع کارشناسان مرکز اندازه شناسی به معرفی ساختار و فعالیت های موسسه اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین پرداخت و گفت: از اهداف سازمان ملی استاندارد ایران را در مجامع بین المللی حمایت خواهد کرد.

در ادامه رییس موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین با وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد و محمد حسین شجاعی، مشاور رییس سازمان ملی استاندارد ایران دیدار کرد.

در این دیدار، مذاکراتی در خصوص گسترش همکاری‌های دو کشور به ویژه در موسسه استاندارد سازی و اندازه شناسی کشورهای اسلامی ( سمیک ) در زمینه اندازه شناسی و حلال  انجام شد.

رییس موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین از آزمایشگاههای جرم، ابعاد، فشار، نیرو و دما در مرکزاندازه شناسی  بازدید کرد.

 زیاد دزمیچ ، رییس موسسه ملی اندازه شناسی بوسنی و هرزگوین به منظور شرکت در یازدهمین همایش روز جهانی اندازه شناسی که روز دوشنبه 3 تیر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، به ایران سفر کرده است.