پنجشنبه 30 فروردین 1403   09:50:22
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690106
تعداد بازديد کنندگان سايت: 28952650 تعداد بازديد زيرپورتال: 1129524 اين زيرپورتال امروز: 229 سایت در امروز: 26114 اين صفحه امروز: 30
اخبار و اطلاعیه ها
1398/1/24 شنبه

انجام ۲۴۷ بازرسی از وسایل توزین در زنجان



مدیرکل استاندارد استان زنجان از انجام ۲۴۷ بازرسی از وسایل توزین در زنجان خبر داد.
داوود کارگرزاده اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، طی یک ماه گذشته و تا ۱۵ فروردین‌ماه 247 مورد بازرسی از وسایل توزین انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: طبق بازرسی‌های انجام شده هیچ مورد نامنطبق با استاندارد، مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه آخر سال قبل نیز 12 مورد شکایت از مراکز آزمون دوره‌ای تست مخازن CNG، دریافت شد، گفت: با پیگیری‌های اداره کل و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته تمامی شکایات واصله به سرانجام رسید و مختومه شد.  

کارگرزاده با بیان اینکه بیشتر شکایات واصله، مربوط به مردودی مخازن CNG خودرو بوده است، افزود: با توجه به ضوابط استاندارد ۶ هزار و ۷۹۲ مورد از مخازن معیوب و در نتیجه مردود گزارش شده بودند که در اکثر مواقع حق با آزمایشگاه‌های تست مخازن CNG بوده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: همچنین نیمه دوم سال قبل ۱۴گواهینامه آزمایشگاه همکار پس از ارزیابی و رفع نواقص موجود در کمیته فنی تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در  این مدت، 6 مورد از گواهینامه‌های آزمایشگاه‌های همکار استان به علت عدم رفع موارد نامنطبق و یا وجود شکایات منجر به تعلیق شده بود، گفت: از این تعداد سه مورد منجر به ابطال و سه مورد رفع تعلیق شد. 

کارگرزاده با بیان اینکه در ۶ ماهه دوم سال قبل دو مورد صدور گواهینامه آزمایشگاه همکار انجام شده است، افزود: گواهینامه‌های صادر شده در زمینه آزمون دوره‌ای مخازن تست  CNG خودرو بوده است.