جمعه 31 فروردین 1403   12:15:31
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690283
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29015226 تعداد بازديد زيرپورتال: 1129975 اين زيرپورتال امروز: 306 سایت در امروز: 32187 اين صفحه امروز: 110
اخبار و اطلاعیه ها
1397/6/15 پنجشنبه

جایگاه بین المللی مرکز اندازه شناسی ارتقا می یابد



نمایندگان موسسه ملی اندازه شناسی آلمان ( PTB ) عصر امروز در نشستی صمیمی با رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، حمایت این موسسه را برای ارتقای جایگاه مرکز اندازه شناسی ایران اعلام داشتند.

نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست با اشاره به جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران درمجامع بین المللی اظهار داشت: این سازمان در بین 163 کشور رتبه 22 را در سازمان بین المللی استاندارد به خود اختصاص داده است.

وی عضویت در مجامع بین المللی ، عضویت در هیات مدیره فنی ایزو، رهبریت کدکس غذایی را بخشی از فعالیت های بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران برشمرد و از حمایت های موسسه ملی اندازه شناسی آلمان در برگزاری دوره های آموزشی تقدیر کرد.

نمایندگان موسسه ملی اندازه شناسی آلمان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از حضور خود در سازمان ملی استاندارد ایران و فعالیت های مشترک دو مرکز، آمادگی موسسه ملی اندازه شناسی آلمان را برای همکاری های دوجانبه با در اختیار گذاشتن تجارب خود در زمینه اندازه شناسی اعلام کردند.

خسرو معدنی پور، رییس مرکز اندازه شناسی در ادامه نشست از حمایت های رییس سازمان ملی استاندارد ایران برای برگزاری دوره های آموزشی که ارتقای مرکز اندازه شناسی را به دنبال دارد قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد ارتقای جایگاه مرکز اندازه شناسی در جوامع بین المللی باشیم.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی اندازه شناسی قانونی  وکارگاه کاربردی " سیستم گواهینامه OIML-CS و کنترل محصولات پیش بسته بندی" با حضور نمایندگان موسسه ملی اندازه شناسی آلمان (PTB) از دوشنبه تا چهارشنبه (12 تا 14 شهریور) در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.




عكس هاي مرتبط :