سه‌شنبه 28 فروردین 1403   20:16:37
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690022
تعداد بازديد کنندگان سايت: 28861104 تعداد بازديد زيرپورتال: 1129073 اين زيرپورتال امروز: 631 سایت در امروز: 58263 اين صفحه امروز: 148
اخبار و اطلاعیه ها
1397/6/10 شنبه

آزمون بیش از ۴ هزار نازل عرضه سوخت مایع در آذربایجان غربی



منصور جلایر، مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از ۴۵۸۶ مورد آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع از نوع بنزین و گازوئیل توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده انجام گرفته است که از میان آن‌ها ۶ مورد رد و بقیه قبول شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال همچنین ۲۷۲ مورد آزمون باسکول ثابت همکف توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد آزمون ۲۵۹ دستگاه قبول و آزمون ۱۳ دستگاه نیز رد شده است.

جلایر ادامه داد: از ابتدای سال جاری چهار مورد آزمون انگ فلزات گران بها توسط آزمایشگاه‌ های اداره کل استاندارد استان انجام شده است که دو مورد نتیجه قبولی و دو مورد نتیجه رد گرفتند.

وی عنوان کرد: امسال از ۳۵۸۷ مورد آزمون انجام گرفته از سایر وسایل سنجش از جمله ترازو توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده همگی نتیجه قبولی دریافت کردند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال ۳۸۲ مورد نمونه آزمون از واحد‌های تولیدی توسط آزمایشگاه‌های همکار انجام شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۳۲۱ مورد قبول و ۶۱ مورد نیز رد شدند.

وی تعداد نمونه آزمون از بازار عرضه و توزیع در آزمایشگاه‌های همکار را ۳۱۷ مورد اعلام و بیان کرد: از این تعداد ۲۸۰ مورد نتیجه قبولی و ۳۷ مورد نتیجه رد دریافت کردند.