جمعه 10 فروردین 1403   11:00:43
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 688346
تعداد بازديد کنندگان سايت: 27883884 تعداد بازديد زيرپورتال: 1122857 اين زيرپورتال امروز: 303 سایت در امروز: 21813 اين صفحه امروز: 90
اخبار و اطلاعیه ها
1397/4/10 یکشنبه

جایگاههای عرضه سوخت مایع آبدانان بازرسی شدند



باتوجه به اهمیت استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت مایع از لحاظ رعایت الزامات ایمنی و نیز جهت عملکردی نازل های تزریق موجود در جایگاه ها، اداره کل استاندارد استان طی برنامه زمانبندی شده و بر اساس استانداردهای مربوطه نسبت به بازرسی و کنترل این جایگاه ها اقدام نمود.

علیرضا سلیمانی اظهار کرد :جایگاه های سوخت  بطور مرتب پس از پایش و صحه گذاری، برچسب اعتبارسنجی نصب می شود تا مصرف کنندگان از وجود نظارت و کنترل عملکردی جایگاه ها، اطمینان خاطر داشته باشند.

 و افزود :با توجه به درخواست شورای شهر آبدانان مبنی بر بررسی وضعیت کیفیت نازل ها و فرآورده های عرضه شده، با حضور کارشناسان استاندارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی و نماینده شورای شهر آبدانان از جایگاه های عرضه سوخت مایع شهرستان آبدانان بازرسی انجام گرفت.
 رییس اداره استاندارد شهرستان دهلران بیان داشت : در این بازرسی با هدف بررسی و کنترل کیفیت فرآورده های نفتی، از فرآورده بنزین و نفتگاز ( گازوئیل ) نمونه برداری و آزمون های وزن مخصوص، دما و میزان آب موجود در مخازن با استفاده از خمیر آب یابی انجام گرفت که پس از انجام آزمون ها محرز گردید کیفیت فرآورده ها در حد استاندارد هستند.

سلیمانی افزود: در راستای حمایت از حقوق شهروندان بازرسی مشترک از جایگاه از جایگاههای عرضه سوخت، به صورت دوره ای (هر سه ماه بکبار) انجام می پذیرد و در صورت وجود مشکل در نازل سوخت به جایگاه مورد نظر اخطار داده و تا رفع مشکل پلمپ می گردد.

وی افزود:  جایگاه های سوخت از لحاظ ظاهری و فاکتورهای ایمنی کنترل می گردند و که سیستم اطفا حریق و شارژ کپسول های اطفا حریق محل نیز از جمله اقداماتی بود که در این ارزیابی مورد بازرسی قرار گرفت.