سه‌شنبه 28 فروردین 1403   23:24:42
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690038
تعداد بازديد کنندگان سايت: 28872897 تعداد بازديد زيرپورتال: 1129126 اين زيرپورتال امروز: 187 سایت در امروز: 3305 اين صفحه امروز: 3
اخبار و اطلاعیه ها
1395/12/1 یکشنبه

استاندارد بودن 90 درصد جایگاه های سوخت در اردبیل



مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در پی بررسی‌های به عمل آمده مشاهده شده ۹۰ درصد از جایگاه‌های سوخت بخش خصوصی استان استانداردهای لازم را دارد.

هاشم علایی افزود: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل به صورت مستمر از جایگاه‌های سوخت استان بازرسی می‌شود.

وی گفت: در ۱۱ ماهه نخست سال جاری هزار و ۸۰۰ مورد آزمون از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع انجام و شد و نتایج آن مورد پایش قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان با تأکید به اهمیت استانداردسازی جایگاه‌های سوخت تأکید کرد: در حال حاضر از ۶۲ جایگاه CNG در سطح استان بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های واگذار شده به بخش خصوصی استانداردهای لازم را اخذ کرده‌اند.

علایی خواستار همکاری شهرداری‌ها در استانداردسازی جایگاه‌های تحت مالکیت خود شد و افزود: انتظار می‌رود با توجه به انعکاس ضرورت‌های استانداردسازی جایگاه‌ها، شهرداری‌ها در این خصوص اقدام عاجل داشته باشند.

وی تأکید کرد: علاوه بر این در مرحله بهره‌برداری توجه به استاندارد جایگاه سوخت اهمیت ویژه دارد و می‌بایست از بهره‌برداری جایگاه بدون استاندارد ممانعت شود.

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: به صورت مستمر این اداره کل تمامی نازل‌های سوخت مورد استفاده را مورد آزمون و ارزیابی قرار داده و نسبت به کالیبراسیون آن ها اقدام خواهد کرد.