شنبه 1 اردیبهشت 1403   02:21:31
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690379
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29045831 تعداد بازديد زيرپورتال: 1130358 اين زيرپورتال امروز: 313 سایت در امروز: 9371 اين صفحه امروز: 42
اخبار و اطلاعیه ها
1395/6/27 شنبه

بازدید رئیس مرکز اندازه شناسی و هیأت همراه ازواحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری



در راستای بررسی فعالیت های حوزه اندازه شناسی و بررسی طرح پری پکیجینگ در استان چهار محال و بختیاری، دکتر معدنی پور رئیس مرکز اندازه شناسی و هیأت همراه به استان چهار محال و بختیاری سفر کردند. در این سفر ضمن تشکیل جلسه در اداره کل استاندارد استان و بررسی عملکرد استان و طرح مشکلات موجود، از شهرک صنعتی شهرکرد و واحدهای پاک پی و نگین زردکوه کوهرنگ بازدید بعمل آمد.
معدنی پوردر این سفر ضمن تشریح مباحث طرح شده در خصوص طرح پری پکیجینگ یادآور شدند: در حوزه اندازه شناسی علاوه بر توجه جدی به مباحث فنی، بایستی به این حوزه بعنوان حق الناس اهمیت ویژه ای داده شود و اقدامات جدی و مؤثری در جهت بهبود فعالیت های این حوزه صورت پذیرد.
مدیر کل استاندارد استان چهار محال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران در سه محور اندازه شناسی قانونی، اندازه شناسی علمی و اندازه شناسی صنعتی فعالیت می کند و تجهیزات اندازه گیری و سنجش نظیر باسکول های سبک و سنگین، نازل های سوخت، وسایل توزین فرودگاهی و ... را از لحاظ استاندارد بودن این وسایل و تجهیزات مورد بررسی قرار می دهد.





عكس هاي مرتبط :