پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   01:54:37
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 691082
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29396954 تعداد بازديد زيرپورتال: 1132472 اين زيرپورتال امروز: 112 سایت در امروز: 4350 اين صفحه امروز: 8
اخبار و اطلاعیه ها
1395/6/24 چهارشنبه

کالیبراسیون باسکول های اماکن عرضه دام زنده در کرمانشاه



مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از اجرای طرح کالیبراسیون باسکول های اماکن عرضه دام زنده (ویژه عید سعید قربان) در سطح استان خبر داد.

محمودرضا نیازی از آغاز بررسی صحت عملکرد باسکول‌های متحرک اماکن عرضه دام زنده خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان در کرمانشاه انجام می‌گیرد.نیازی این برنامه را در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر وسایل سنجش در سطح استان و با هدف صیانت از حقوق شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح ویژه از باسکول‌ها و وسایل توزین اماکن عرضه دام زنده در شهرستان‌های استان کرمانشاه بازرسی و آزمون به‌عمل خواهد آمد.

به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، استاندارد وسایل سنجش و انواع ترازوها مشمول مقررات استاندارد اجباری است و این وسایل علاوه بر داشتن نشان استاندارد باید سالیانه مورد بازرسی و کنترل کارشناسان استاندارد قرار بگیرد.

این مسؤول وجود و نصب برچسب کنترل و بازرسی روی این وسایل را الزامی دانست و تصریح کرد: شهروندان با مشاهده وسایل توزین و ترازوهای دیجیتال فاقد برچسب آزمون یا تردید نسبت به صحت وسیله سنجش موضوع را از طریق تلفن گویای 24 ساعته 1517 و یا سایت http://kermanshahstandard.ir (در بخش ارتباط با ما) اطلاع بدهند.