شنبه 1 اردیبهشت 1403   07:06:20
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 690410
تعداد بازديد کنندگان سايت: 29060002 تعداد بازديد زيرپورتال: 1130447 اين زيرپورتال امروز: 399 سایت در امروز: 23543 اين صفحه امروز: 73
1397/3/9 چهارشنبه

تعامل با اتاق‌های اصناف آذربایجان‌غربی بیشتر می‌شود



معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: تعامل با اتاق‌های اصناف آذربایجان‌غربی برای انجام آزمون‌های اوزان سبک و سنگین بیشتر می‌شود.
  
ایشان با اشاره به اینکه در مواردی برخی دستگاه‌ها، اصناف و ... از انجام آزمون ممانعت می‌کنند، ادامه داد: این یکی از مشکلات در زمینه انجام آزمون‌ها در استان است که برای حل این مشکل باید تعاملات با این دستگاه‌ها و اصناف بیشتر شود و از سویی به کارگیری نیروهای آموزش دیده و دارای کارت بازرسی برای انجام آزمون‌ها در آزمایشگاه‌های همکار مورد تاکید اداره کل استاندارد است و به هیچ عنوان نباید از نیروهای فاقد بازرسی در انجام آزمون‌ها استفاده کرد.

گفتنی است در آذربایجان‌غربی دو آزمایشگاه همکار در زمینه انجام آزمون‌های نازل سوخت، یک آزمایشگاه همکار در زمینه انجام آزمون اوزان سبک، دو آزمایشگاه همکار هم در زمینه انجام آزمون اوزان سنگین و یک آزمایشگاه هم به طور همزمان در زمینه انجام آزمون‌های نازل سوخت و هم اوزان سبک فعالیت داشته و با اداره کل استاندارد استان همکاری می‌کنند.