جمعه 10 فروردین 1403   03:28:26
بيشتر
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 688278
تعداد بازديد کنندگان سايت: 27870195 تعداد بازديد زيرپورتال: 1122687 اين زيرپورتال امروز: 146 سایت در امروز: 8124 اين صفحه امروز: 22
اخبار و اطلاعیه ها
1398/9/25 دوشنبه

آزمون دوره ای نازل‌های سوخت در همدان



مدیرکل استاندارد همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان آزمون دوره ای و بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع این استان در ۲ مرحله انجام شده که خروجی آنها با استانداردهای موجود مطابقت دارد.

محمد مددی از آزمون دوره ای و بررسی صحت عملکرد یک هزار و ۹۵۷ نازل سوخت مایع در سطح استان خبر داد و گفت: این نازل‌ها کم‌فروشی بنزین ندارند و رانندگان با خیال راحت از جایگاه‌های همدان خدمات بگیرند. 

وی اضافه کرد: صحت عملکرد یک هزار و ۹۵۷ نازل عرضه سوخت مایع در این مدت کنترل شده و برچسب صحت عملکرد به روی آنها نصب شده و مصرف کنندگان در هنگام سوختگیری خودرو به وجود این برچسب و اطلاعات مندرج در آن توجه کنند.

مدیرکل استاندارد همدان گفت: نازل‌هایی که مطابق با موازین استاندارد نباشند، به طور موقت از چرخه بهره برداری خارج می شوند تا نقص های فنی آنها مرتفع شود. 

مددی از آزمون دوره ای و بررسی صحت عملکرد نازل های جایگاه های سوخت سی. ان. جی از اول دی ماه خبر داد و افزود: در این فرایند ۳۰ درصد نازل های سوخت استان معادل ۱۲۰ نازل آزمون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی نارضایتی ها از سوی مصرف‌کنندگان درباره عملکرد نازل های جایگاه های سی. ان. جی وجود دارد که با اجرای طرح آزمون دوره ای، این نگرانی‌ها خاتمه می یابد.

مدیرکل استاندارد همدان از کنترل و بازرسی چهار هزار دستگاه توزین و سنجش در مراکز داد و ستد عمومی در هشت ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱ دستگاه دارای نقص بوده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مددی گفت: ۲۱۰ دستگاه باسکول نیز در این مدت بازرسی شد که هفت دستگاه با موازین استاندارد مطابقت نداشت و از چرخه خدمات دهی خارج شدند.